Srinagar!



Nu har jag kommit fram till Srinagar, Kashmir. Har ar det underbart vackert, och jag bor pa en house boat pa Dal lake, som omgivs av himalayas konstverk. Staden ar muslimsk, och jag hor hur Imamen sjunger ut bonerna sa det ekar och nar ut i varje horn av denna spannande stad.     Det ar okej pa dagarna, men pa natterna ar det galet kallt, sa jag har fatt anvanda mig av en sk "winter wife", en slags korg med glod i som man satter under den Kashmiriska ponchon. Jag har inte hunnit ta sa mycket bilder an, men har far ni en av marknaden som jag nu, i en smal grand, sitter i.     Smisk.

Kommentarer
Postat av: Mamma Annika

Winter wife...;) kanske skönare med en riktig;) haha

Ta mkt kort och lägg in. Jätte spännande!! Ta hand om dig<3

2011-01-23 @ 12:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0